dinsdag 25 augustus 2015

Tour de France: Chateau in Beaumesnil

Het einde van de vakantie is al weer in zicht, maar gelukkig heb je de vakantiefoto's nog om de vakantiesfeer nog een beetje vast te houden. Afgelopen vakantie vertrok ik voor drie weken naar Frankrijk. We begonnen in Normandië, in de buurt van Rouen. Gezellig met mijn ouders. Als ik vertel dat ik gezellig met mijn ouders weg ga, zijn mensen altijd een beetje verbaast. Alsof het raar is dat je nog mee gaat op vakantie bent als je achttien jaar of ouder bent. Maar ik heb het nog prima naar me zin, dus waarom niet?



Helaas zat het weer niet echt mee in Normandië. Het was koud en het waaide behoorlijk. Natuurlijk had ik gehoopt op iets beter weer en had ik maar één trui en één lange broek mee. Omdat het de eerste dag behoorlijk regende, gingen we naar het Chateau in Beaumesnil. Binnen was het lekker droog en kon je in de verschillende in stijl ingerichte kamers rondkijken. Later was er een toneelstuk over de drie Musketiers. Aan het publiek om me heen te zien was het een grappig toneelstuk. Jammer genoeg is mijn Frans niet heel best en heb ik anderhalf uur gekeken naar een toneelstuk waar ik niets van kon verstaan. De Disneyversie van de drie Musketiers is toch wel behoorlijk anders. Ooit ga ik mijn Frans bijschaven zodat ik op z'n minst in een redelijke Franse zin kan antwoorden. Ooit. In ieder geval zijn dit de vakantiefoto's van het chateau. Hopelijk heb jij ook een fijne vakantie gehad en heb je misschien ook nog mooie foto's gemaakt.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten